tisdag 6 oktober 2009

Home is where the heart is

Du är mitt liv, mitt hjärta, min kärlek.
I mina tankar finns bara du.

Vi har vandrat genom mycket hand i hand.. en del hårda, tuffa, trista, tråkiga tider men vi har även haft otroliga skratt på vägen, ljusa dagar fyllda med äventyr och upptåg, skapat en massa sinneslöst roliga minnen och tagit oss igenom otroliga ting helskinnade..och vi kommer fortsätta att segra! Det är du och jag, ingen kan någonsin ändra på det. Vi har byggt upp vårat hem och vår familj från grunden, med varje liten byggsten välplanerad och naturligt lagd. Egentligen skulle jag kunna bo i en kartong, bara jag fick bo med dig och ha din närhet med mig varje dag. Känna dina pulsslag nära mitt skinn och veta att ditt hjärta slår just för lilla mig. Jag är upp över öronen förälskad i dig och förundras varje dag över att jag lyckats få dig, din vackra gestalt slår mig med häpnad och min lycka är total. Vi låter världen stå utanför och se på medan vi lever i glansen som bara två själsfränder kan uppbringa, lika in i själen men olika nog för att attraheras. Det skulle göra mig desamma om jorden gick under, så länge jag fick uppleva det med dig. Du har lyft mig upp på de mest dramatiska och spektakulära sätten, när jag behövde det som mest eller när jag inte alls visste om det.

Du är min räddning, min framtid, min trygghet.
Vad mer skulle jag kunna önska mig än att få leva resten av livet just såhär.

"They will not force us,
They will stop degrading us,
They will not control us,
We will be victorious"


You hold the key to my heart,
and I hope you'll never let it go

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Save the Planet!

- Switch off any unnecessary electronics at night AND at day.
- Keep the nature free
from garbage and crap.
- Stop go by car,
go by public transportation.
- Use energysaving lightbulbs.
- Use Biofuels.
- Recycle for the environment.

- Reuse plasticbags more than once, refuse plasticbags when shopping or better yet use a bag of fabric when groceryshopping.
Every little unselfish act can help, if everyone is doing it!