onsdag 24 februari 2010

Fokus på kroppen

Solat solarium i en halv timme, andra gången på två veckor och redan börjar jag ana en lite brunare ton i min annars så vita hy. Dessutom börjar fräknarna att framträda i ansiktet så jag har redan mysigt sommarskin med fräknar på näsan ;D

Yogat ikväll, för att sträcka ut kroppen..musklerna känns aningen korta och strejkande. Skön känsla direkt när jag kom in i salen, tända ljus och skön musik. Instruktören var väldigt bra och noggrann och det hela gick väl tills jag fick muskelkramp i höger triceps efter en övning..haha tog väl i lite för hårt. Men det känns mer och mer att sådana här lugna träningar där man fokuserar på att lära känna sin kropp och sträcka och sträva efter längre muskler passar mig mycket bra. Det är skönt att komma i kontakt med sig själv på det sättet.

1 kommentar:

  1. Det är ju så läckert med fräknar, längtar tills solen vill titta fram så att mina fräknar börjar synas lite mer =)

    SvaraRadera

Save the Planet!

- Switch off any unnecessary electronics at night AND at day.
- Keep the nature free
from garbage and crap.
- Stop go by car,
go by public transportation.
- Use energysaving lightbulbs.
- Use Biofuels.
- Recycle for the environment.

- Reuse plasticbags more than once, refuse plasticbags when shopping or better yet use a bag of fabric when groceryshopping.
Every little unselfish act can help, if everyone is doing it!