onsdag 23 december 2009

JUL! ;D

Det inte bara lackar mot jul utan julen är här! ;D det är dan före dopparedan! ..och jag känner att läget är under kontroll. De förväntansfulla känslorna har börjat spira i magen och jag går runt och småler hela tiden. Sitter just nu och njuter av stunden med en kopp te av de nyare sorterna som blev inhandlade igår (sista julruschen som är avklarad!) tillsammans med de fina teburkarna ni kan se här vid sidan om, en tidig julklapp till mig själv (..annars har det inte blivit mycket av den sorten i år men hoppas på mellandagsrean. ;D) Ett vitt te som heter Ladies Night från Camellia finns i min kopp och fyller min kropp och själ med dess värmade blommiga lavendel smak, väldigt fyllig men ändå lätt och mild.

har tagit in lite granris för stämningens skull..

..och dekorerat dem med lite julgranskulor.

julegrisen är med han också! matchar fint med julduken från Hemtex.

min älskade barn-ängel
tillsammans med lycktan älsklingen fick i födelsedagspresent.

alla julklappar inhandlade och inslagna!
samt juldrickat är köpt ;D xider gör sin x-mas med glitter även i år!

mysig juldekoration i köket - otänd..

..och tänd.

gammal adventsljusstake men den funkar! och så mina julmussepiggisar ;D

GOD JUL allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Save the Planet!

- Switch off any unnecessary electronics at night AND at day.
- Keep the nature free
from garbage and crap.
- Stop go by car,
go by public transportation.
- Use energysaving lightbulbs.
- Use Biofuels.
- Recycle for the environment.

- Reuse plasticbags more than once, refuse plasticbags when shopping or better yet use a bag of fabric when groceryshopping.
Every little unselfish act can help, if everyone is doing it!