söndag 13 december 2009

16 avreser rum och ett stanna rum senare..

..finner jag mig helt utpumpad i soffan där jag har spenderat all tid sen jag kom hem med att förtära snabb energi till mina skrikande muskler och nerver som aldrig mer vill lyfta ett dubbel-täcke ovanför huvudet i ett tappert försök att ruska ut det i påslakanet. Men imorgon är det dags igen, annat hotell dock men principen är den samma. Tidigare i kväll fick jag jobb erbjudande på två till dagar så det blir att jobba 5 dagar denna veckan. När ska jag ha tid med julklappspysslet som måste iväg på fredag för att hinna till sina respektive innan julen är här!? Pust! Men gött med pengarna sen. Men jag desperat behöver ett nytt jobb i en helt annan bransch! - det önskar jag mig i julklapp! Snälla Tomten! ..har dock färdigställt en till julklapp ikväll framför tvn så nu är 4 klappar klara/inhandlade och det betyder att två underbara människor är klara på listan! ;D Framsteg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Save the Planet!

- Switch off any unnecessary electronics at night AND at day.
- Keep the nature free
from garbage and crap.
- Stop go by car,
go by public transportation.
- Use energysaving lightbulbs.
- Use Biofuels.
- Recycle for the environment.

- Reuse plasticbags more than once, refuse plasticbags when shopping or better yet use a bag of fabric when groceryshopping.
Every little unselfish act can help, if everyone is doing it!