onsdag 11 november 2009

Ny plan i livet;

Mitt mål med livet har just fått en ny uppenbarelse!
Jag ska ha en så pass bra tjänst i framtiden att vi (i vår lilla familj) kan handla alla våra kläder på NK..eventuellt att jag har en tjänst i en av NKs affärer för jag har hört att bara man jobbar i huset så får man ett personalkort som ger en rabatter i alla butiker i hela NK! Gött säger jag! Målet är att när vi har skaffat barn, jag och Adam, ska vi kunna köpa alla deras kläder, eller majoriteten i alla fall resten kommer väl mamma att designa ^^, på NK. Håll tummarna för att min plan funkar. För vem vill inte bli infödd i en rikemansvärld? ..men som ändå har känslan och värderingarna kvar på pengar. Vore det inte underbart att flanera runt, som jag och Adam gjorde idag, på NK och köpa allt som man vill ha och tycker är snyggt?! Det är en dröm som ska gå i uppfyllelse. Just nu går man inne där och trånar efter de där plaggen som kostar tusenlappar hit och dit och låssas som att man passar in i den världen, men man vet att man lurar ingen..går man inte ut med några påsar därifrån är man fortfarande en stilla observant från de mellersta skicktet av societetsskalan.

Ares hittade en kork att slicka ren idag..
..och detta var Fenix sysselsättning för dagen..











Aloe vera dryck som vi testade till sushi idag..mycket god!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Save the Planet!

- Switch off any unnecessary electronics at night AND at day.
- Keep the nature free
from garbage and crap.
- Stop go by car,
go by public transportation.
- Use energysaving lightbulbs.
- Use Biofuels.
- Recycle for the environment.

- Reuse plasticbags more than once, refuse plasticbags when shopping or better yet use a bag of fabric when groceryshopping.
Every little unselfish act can help, if everyone is doing it!