måndag 17 maj 2010

Gör om, gör rätt..

Tänk så fel det kan bli ibland.
Att man så blint ställt sig in på en sak när det i själva verket inte alls stämmer.
Blint famlande i mörkret för att sedan när dimman lättar inse att man inte var så vilsen och ensam som man först trodde.
Det handlar bara om att vara sann mot sig själv och ärlig mot de man älskar.
Men att leva som man lär är inte alltid lätt,
men jag kommer att anstränga mig hårdare.
Hoppet har dock infunnit sig igen.
..och jag tar mig igenom detta tillsammans med de som betyder mest.
För jag är en envis liten flicka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Save the Planet!

- Switch off any unnecessary electronics at night AND at day.
- Keep the nature free
from garbage and crap.
- Stop go by car,
go by public transportation.
- Use energysaving lightbulbs.
- Use Biofuels.
- Recycle for the environment.

- Reuse plasticbags more than once, refuse plasticbags when shopping or better yet use a bag of fabric when groceryshopping.
Every little unselfish act can help, if everyone is doing it!