fredag 15 januari 2010

Fakta en fredagskväll;

-1. Jag längtar till sommaren och dess härliga värme! Vill ha slut på den här vidriga kylan som tränger sig in överallt och skickar kalla iskårar längs varenda cell i kroppen. Att tvingas klä på sig flera lager med kläder bara för att gå ut med pojkarna en snabbis är både drygt och påfrestande! Lägenheten är och förblir kall så man behöver ha på sig långkalsoner och dunsockor på inne! ..det gör att jag sitter och drömmer mig bort med att koll på vårkollektionen av kläder på ellos.se och bubbelroom.se

-2. Vi behöver fler människor att dela våran vardag med. Ibland blir faktiskt två lite för lite sällskap precis som en one-man-show ibland bara är för ensamt och deprimerande. Ett litet gäng med likasinnade galningar som är på att göra lite knasiga saker och dra med oss på grejer som blir så där härligt osannolikt härligt skulle vara skönt att ha. Några få människor som är lätta att vara med men väldigt genuina, ärliga och som man kan lita på. Sitta uppe långt in på nätterna med ett glas vin, springa runt på stan, parta natten lång, åka på äventyr, slappa på stranden och alltid krydda upplevelserna med underbar komik och skratt tills man storknar. Någon som vill dela livet med mig?

-3. Jag saknar långa och mysiga telefonsamtal..någon som bara hör av sig för att höra hur man har det och prata om allt och inget, tar på sig rollen att vända allt negativt till något bra. Jag saknar att känna mig eftertraktad och uppmärksammad.

-4. Konstanta pengar kommer inte att vara ett problem längre! Från och med mitten av Februari och fram till slutet av Augusti kommer yours truly att ha ett stadigt deltids arbete - som jag fixat helt själv! Åt skogen med arbetsförmedlingen!

-5. Hushållsarbete tar upp way to much of my time.

-6. Metalltown i sommar är definitivt ett måste! Varför? Jo Rammstein kommer that's why!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Save the Planet!

- Switch off any unnecessary electronics at night AND at day.
- Keep the nature free
from garbage and crap.
- Stop go by car,
go by public transportation.
- Use energysaving lightbulbs.
- Use Biofuels.
- Recycle for the environment.

- Reuse plasticbags more than once, refuse plasticbags when shopping or better yet use a bag of fabric when groceryshopping.
Every little unselfish act can help, if everyone is doing it!