lördag 26 september 2009

This is me

Hallå! ;D

Detta är eveljosie..

Rockgirl, Emochick, Partyprincess, and Bigcity woman.. en glad, lekfull, positiv och grymt envis liten flicka som är ett riktigt energiknippe! ;D Törstar efter äventyr och väntar på att mina vingar ska börja växa. Älskar musik, min passion är att teckna, designar egna kläder samt har en stor inlevelse för att fotografera! Min inspiration kallas Världen, jag suger in allt jag ser och omvandlar det med ren fantasi till något miralkulärt. Stilen som är min grundas i svart, elegant och busig med tuff attityd - mode = unik. Har en knasig humor och en ständig längtan efter Disneyfilmer för det är ju så att jag skrattar gärna som allra mest!

Ni finner mig i en lägenhet i Göteborg, min älskade vackre sambo heter Adam och min busiga lilla håriga bebis med fyra tassar och svans går under namnet Absolut dark Ares. För tillfället bär jag titeln "pysslande extrajobbare" med ambition att utvecklas i framtiden till något vackert, som en fjäril som stilla väntar i sin kukong för att kläckas ^^

I don't believe in Heaven I trust fate. We make our own choices and create our own bubblelives but can't control our own happiness, and what doesn't kill you is going to leave a scar.

Little Dark Miss Black Eve.l josie Troublemaker
- jag är ett litet mörkt knasigt troll i för stora skor..

"If you can't handle me, you're not worthy me.
Why settle for something less than what we desurve?"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Save the Planet!

- Switch off any unnecessary electronics at night AND at day.
- Keep the nature free
from garbage and crap.
- Stop go by car,
go by public transportation.
- Use energysaving lightbulbs.
- Use Biofuels.
- Recycle for the environment.

- Reuse plasticbags more than once, refuse plasticbags when shopping or better yet use a bag of fabric when groceryshopping.
Every little unselfish act can help, if everyone is doing it!